укр
  • +38(096) 20-60-839

Новини

Анямал
14
ЛЮТ

Ринок інтернет-реклами у 2017 надалі зростатиме

Менеджер з маркетингу компанії SmartFarming Анна Артем’єва проаналізувала основні тенденції зростання інтернет-реклами в Україні у 2017 році.

СТАРІ МЕТОДИ ВЖЕ НЕ СПРАЦЮЮТЬ

За оцінкою передових статистичних компаній, інтернет-ринок торік показав зростання на рівні 30-35%. Основою підйому стали технологічний прорив, покращений і спрощений допуск до інформації, якісні текстовий та відеоконтенти. Також істотно виріс і весь digital.

Драйвером зростання стало відкриття, що споживачі більше не бачать рекламу або ж не довіряють їй. Інвестиції в різні рекламні кампанії не поверталися, а старі методи перестали працювати. Експерти дійшли до висновку, що треба працювати по-новому.

РЕКЛАМНА ПОДАЧА ЗАЗНАЄ ЗМІН

Найпросунутіші компанії перелаштувалися на новий тип подачі рекламного повідомлення аудиторії, максимально використовуючи нативну рекламу. І переконалися, що природний контент дає найбільшу віддачу, так як він передусім корисний, інформативний, а головне, цікавий.

Тенденції призвели до того, що контент має бути всюдисущий і привабливим для користувача з будь-якого гаджета. Так з’явилися мобільні й адаптивні версії, а тепер і APM-сторінки.

МАРКЕТИНГОВІ СЕРВІСИ СТАВАТИМУТЬ ПОПУЛЯРНІШИМИ

Якщо CRO в минулому призначалося тільки для аналітиків і веб-дизайнерів, то тепер привернула увагу і керівників. Оптимізацію показника конверсії стали розглядати як метод поліпшення взаємодії з користувачами сайту.

Змінилася і споживча модель, що стало ключовим фактором змін. За допомогою мобільного пристрою не тільки активно дивляться відео, слухають музику, але і роблять покупки, що збільшило інвестиції з боку електронной комерції.

Слід відзначити зростання затребуваності маркетингових сервісів. Воно спостерігалося ще позаторік, але в 2016 року не втратило своєї актуальності, про що свідчить прогноз експертів Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ).

2016-ий показав помітний підйом ринку маркетингових сервісів України (+13%). У 2017 році теж очікується зростання на рівні приблизно 15%. В області Event Marketing вже нині досить велика кількість запитів і проектів на стадії активної реалізації.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ БУДЕ ЯКІСНІШИМ

У 2017-му ситуація залишеться незмінною. Тільки динаміка зростання буде виражена сильніше. Наприклад:

  • пошукове просування за різними напрямками традиційно розвиватиметься, так як цей інструмент доступний і не вимагає величезних бюджетів. До того ж ROI оцінюється досить нескладно;
  • загостриться війна за утримання клієнта завдяки якісному контенту;
  • ще більшою довірою обзаведеться SMM, як канал для комунікацій;
  • відеоконтент захопить світ.

СТАВКА НА ВІДЕО

Припускаю, що цього року більше уваги приділять тестуванню нових і нестандартних мультиканальних проектів.

1) Агенціям доведеться відмовляти клієнтам: хороші компанії або завантажені, або перевантажені.

2) Еволюція digital неминуча. Щодня маркетологу доводиться стикатися зі змінами і швидко адаптуватися до нових умов.

3) Звичайно ж, нестабільна економічна ситуація в країні позначиться (і вже позначається) на маркетингових бюджетах.

Одним із можливих «поступів» я можу назвати багатоканальний підхід до продажів. Більше немає офлайн і онлайн, стала досконалішою здатність забезпечити високий рівень задоволеності клієнтів за всіма можливими каналами.

Також хочу виокремити різке збільшення компаніями відеоінвентаря. Активно розробляється відеотактика. Попереду нас очікує справжній «стрибок» — віртуальна реальність, повне занурення в інший світ за допомогою технічних засобів.

Матеріал опубліковано в журналі «Маркетинг і реклама» №1 від 2017 року під заголовком “Пора работать по-новому”